Πέμπτη, 6 Οκτωβρίου 2016

Η διαδρομή!

“Η διαδρομή”


Μη, σταμάτα για λίγο
Άχ!Όλα γυρίζουν τόσο γρήγορα και έχουν αλλάξει
Όσο και να κοιτάζω τίποτα δεν είναι το ίδιο
(- Έχω αλλάξει)
Έφυγες…; Μη σταμάτα για λίγο
(-Δεν σταματάω)
Θα ψάξω να σε βρώ, να μου δώσεις δύναμη
Να με βοηθήσεις να ζήσω ξανά
Μην τρέχεις… Μη στάσου
(-Δεν μπορώ να σε περίμενω)
Περίμενε…. Περίμενε με για λίγο
(-Δεν γίνεται, αν μια φορά με αφήσεις εσύ δεν μπορώ να σε βρώ)
Γιατί.. Η διαδρομή- αυτή είναι τόσο μοναχική
Πνοή -μου- έλα μην αργείς … Κράτα μου συντροφιά
Γίνε μάρτυρας των όσων βλέπω
Ενός απέραντου κήπου, με ανθισμένα λουλούδια
Με τον πιο γαλανό ουρανό και τον πιο ζεστό ήλιο
Μα, έλα, έλα ξανά σε εμένα
(-Είναι ήδη αργά , είναι άβατη για μένα αυτή η διαδρομή…
Λυπάμαι…)

της Άννας Γεωργίου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου