Δευτέρα, 8 Αυγούστου 2016

Βασίσου πάνω μου...

Σου είπα... Σε κράτησα σφιχτά, σε αγκάλιασα και σου υποσχέθηκα ό,τι μπορώ να τηρήσω για να μην εκτεθώ. Εύθραυστη, από τους ανθρώπους που γνώρισες και σε πλήγωσαν ή δεν σε κάλυψαν. Πόσο προσεκτικός με μία καρδιά εύθραυστη; Πόσο δοτικός με σένα που αγαπώ! Κι όμως, οι άνθρωποι που δίνουν φοβούνται. Ξέρεις δεν είναι εύκολο να μοιράζεσαι. Συναισθήματα, όνειρα, σκέψεις.

Τώρα πλέον σου άνοιξα τα περισσότερα χαρτιά μου. Δεν έχει πιο προσωπικό! Εγώ κι εσύ. Άραγε πόσοι είναι οι άνθρωποι που φοβούνται μήπως χάσουν έναν άνθρωπο, που στέκεται ακριβώς δίπλα τους; Πόσο μπορείς να φοβάσαι μην πληγώσεις έναν άνθρωπο, που έχει πληγωθεί, που είσαι η ευκαιρία του για να του αποδείξεις πως ο έρωτας και η αγάπη διαρκούν όσο διαρκεί η επιθυμία;  
Βασίσου πάνω μου, εγώ θα κάνω ό,τι μπορώ για να σου αποδείξω πως όλα όσα φοβάσαι είναι όλα όσα ονειρεύεσαι, πως όλα όσα μου εκμυστηρεύεσαι με κάνουν χαρούμενο γιατί τα γνωρίζω μόνο εγώ. Βασίσου πάνω μου για ό,τι μπορεί να χρειαστείς και μπορώ να στο προσφέρω μόνο εγώ. Βασίσου πάνω μου για ό,τι μπορεί να χρειαστεί να ξεπεράσεις για να μείνω στη ζωή σου.
  
Πρόσεχε όμως! Βασίσου πρώτα σ’εσένα, στις δυνάμεις σου, στις δυνατότητες σου, στις ιδέες σου, στη μοναξιά σου, στην προσωπικότητα σου. Μόνο τηρώντας όλα αυτά θα μπορέσεις μετά να βασιστείς πάνω μου.
Φόβος, λένε, είναι να αγαπάς κάτι τόσο πολύ, που να φοβάσαι για την απουσία του, πριν καν το χάσεις. Αν όντως δεν έχει πιο προσωπικό, τότε δεν φοβάμαι για σένα. Γιατί ξέρω πως αν, όποτε, όταν φύγεις θα έχω δώσει ό,τι υποσχέθηκα, ό,τι μπορεί να δώσει ένας άνθρωπος σ’έναν άλλον. Κι έτσι θα θυμάσαι πως οι πιο προσωπικές σχέσεις, οι πιο αληθινές, οι πιο έντονες είναι αυτές που παρεκλίνουν από τους κανόνες, καταργώντας κάθε φυσικό νόμο για να ειδωθούν έστω και για μία στιγμή. Δεν ξέρω αν σου φυλάω άλλο κακό. Κανείς δεν μπορεί, εύκολα, να υποσχεθεί για το μέλλον. Μπορεί, όμως, να υποσχεθεί χωρίς να μιλήσει. Κι αυτές οι υποσχέσεις, πάντα, είναι οι πιο αληθινές...


Γράφει ο Ελευθεριάδης Πυθαγόρας Κωνσταντίνος!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου