Σάββατο, 20 Φεβρουαρίου 2016

Για εμένα είσαι ό,τι δεν πιστεύουν οι άλλοι....


Ό,τι εκείνοι ποτέ δεν φαντάστηκαν για εσένα. Ό,τι πιστεύουν πως δεν σου ανήκει είναι ραμμένο πάνω σου. Όσο σκληρή, ανεξάρτητη, όσο κι αν πιστεύουν ότι σε ξέρουν κάνουν λάθος...
  Πόσο μ'αρέσει αυτό! Να ξέρω τα πιο κρυφά σου μυστικά και τους πιο μύχιους φόβους σου. Να αγγίζεις εμένα και να αφήνεσαι όπως δεν αφέθηκες ποτέ. Να μου εκφράζεις όλες τις ανησυχίες σου, για το παρελθόν, το παρόν και το μέλλον.
  Να ξέρω πόσο ρομαντική μπορείς να γίνεις και πόσο ψυχρή όταν θυμώνεις... Να κοιμάσαι δίπλα μου και βλέποντας το πρόσωπο σου να σε αισθάνομαι τόσο κοντά μου. Να ψυχολογώ συμπεριφορές που εσύ δεν έχεις αναλύσει ή που δεν μπαίνεις στη διαδικασία να αναλύσεις.
 Να μου δίνουν συμβουλές για εσένα κι εγώ να γελάω στραβά χωρίς να λέω πως όλα αυτά για τα οποία σε θαυμάζουν είναι τα μισά από αυτά που εγώ ερωτεύτηκα σ'εσένα με τόσο πάθος. Πόσο λίγο σε ξέρουν!
 Να καταλαβαίνω πόσο ευαίσθητη μπορείς να είσαι και από πού προέρχεται η σκληρότητά σου, ο υποτιθέμενος εγωισμός σου , η "ανύπαρκτη" ζήλια σου...
 Ποιος νοιάζεται για τον χρόνο; Ποιος καθορίζει πόσο μπορούν να δεθούν δύο άνθρωποι; Ποιος βάζει "πρέπει" και χρονικά περιθώρια; Όποιος δεν έχει γνωρίσει έναν άνθρωπο που μπορεί από τόσο νωρίς να του ανοίξει την καρδιά του, είναι φτωχός για εμένα. Ίσως κι άτυχος.
  Σε θέλω περισσότερο απ'όσο νομίζεις και λιγότερο απ'όσο μπορώ να αντέξω. Είναι ωραίο να αγγίζεις τα όρια σου και να τα ξεπερνάς. Ξέρω ότι τα έχω ξεπεράσει. Γι'αυτό ποτέ δεν θα σου πω ότι είμαι ερωτευμένος μαζί σου μέχρι εκεί που άντεχα σαν προσωπικότητα να ερωτευτώ.
  Κανείς δεν ξέρει ποια είσαι όσο εγώ. Κανείς δεν μπορεί να σε δει όπως σε βλέπω εγώ. Κανείς δεν μπορεί να νευριάσει περισσότερο απ'όσο εγώ μαζί σου. Να θυμώνεις να θέλεις να διώξεις τον άλλον από τη ζωή σου κι αμέσως να τον αρπάζεις από τον ώμο και να τον κολλάς τόσο κοντά στο σώμα σου που να μην μπορείς να αναπνεύσεις.
  Για εμένα είσαι ό,τι δεν πιστεύουν οι άλλοι για εσένα, κι αυτή είναι η μαγεία σου. Είναι ωραίο να ανακαλύπτεις προσωπικότητες, να κατανοείς και να διαλύεις προσωπεία, είναι φανταστικό να γνωρίζεις έναν άνθρωπο στην ουσία του. Στο "είναι" του. Το φαίνεσθαι φθείρεται γρήγορα. Ξεθωριάζει.
Να ερωτεύεστε με τα μάτια και να αγαπάτε με την καρδιά....

Γράφει ο Ελευθεριάδης Πυθαγόρας Κωνσταντίνος!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου