Τετάρτη, 17 Ιουνίου 2015

Τολμάς ή όχι;


Τολμάς να ερωτευτείς όπως δεν ερωτεύτηκες ποτέ έως τώρα; Τολμάς να μειώσεις τον εγωισμό σου και να παραδέχεσαι τα λάθη σου; Να πονάς κάθε φορά που πληγώνεις και να συγχωρείς όταν πληγώνεσαι;
  Τολμάς να πάμε κόντρα σε όλα τα "πρέπει" και τα "μη"; Να είμαστε η εξαίρεση στον κανόνα; Να μην μας ενδιαφέρει ο χρόνος, ο χώρος και οι άνθρωποι που είναι δίπλα μας;
  Τολμάς να βάλεις τον εαυτό μου πάνω από τον δικό σου για να γίνω ευτυχισμένος; Να κάνεις πράξεις όσα λες και να λες λιγότερα απ,όσα πράττεις; Να μου χαμογελάς κάθε πρωί που θα ξυπνάς δίπλα μου , κάθε φορά που με κοιτάς;
 Τολμάς να δίνεις ελευθερίες και να εκτιμάς αυτές που σου δίνω; Να είσαι ειλικρινής και να ξέρεις να στηρίζεις αυτό που θέλεις; Τολμάς να εκφράζεις αυτό που νιώθεις και να μην αισθάνεσαι ευάλωτη κάθε φορά που μου εκφράζεις τα συναισθήματά σου;
 Τολμάς να πιστέψεις όσα σου λέω; Ό,τι κάθε φορά που βρίσκομαι μαζί σου παγώνει ο χρόνος και το χαμόγελο αβίαστα εμφανίζεται στο πρόσωπο μου;
  Τολμάς να γίνεις ένας άνθρωπος στη ζωή μου ανεξίτηλος; Μοναδικός, διαφορετικός από όλους τους άλλους; Να σε φιλάω και να νιώθω πλήρης; Να μην μου είναι ποτέ αρκετός ο χρόνος μαζί σου; Να αφεθείς σε κάτι διαφορετικό, σε κάτι που δεν ξέρεις πού θα οδηγήσει; Τι νόημα εξάλλου έχει το πρόγραμμα και η σκέψη σε εμάς τους δυο; 'Έρωτας εξάλλου δεν είναι οι στιγμές που σταματάς να σκέφτεσαι και απλά αισθάνεσαι;".
 Τολμάς να κάνεις όποια τρέλα είχες στο μυαλό σου μέχρι τώρα; Να χανόμαστε μακριά σε δικά μας στέκια, σε δικά μας μέρη που μας θυμίζουν όμορφες αναμνήσεις; Αναμνήσεις που μπορούν να δώσουν ώθηση για υπέροχα μελλοντικά σχέδια;

  Τολμάς να γίνω η προτεραιότητα σου; Να απορρίπτεις πράγματα γι' εμένα και να δέχεσαι πράγματα εξαιτίας μου; Να μου εκμυστηρεύεσαι τα πιο κρυφά σου μυστικά; Να τσαλακώνεσαι μαζί μου και να μην σε ενδιαφέρει τίποτα πέρα από εμάς τους δυο; Να διαψεύσουμε μαζί τις ανασφάλειες μας και τους ενδοιασμούς μας; Να μην είμαστε αρκετοί ο ένας για τον άλλον, να μην μου φτάνεις ποτέ;
  Εγώ κι εσύ... μόνοι απέναντι σε όλους αυτούς που λένε πως ο έρωτας στις ημέρες μας δεν υπάρχει ή δεν είναι αληθινός; Απέναντι σ'αυτούς που ξέρουν μόνο να πληγώνουν, να μην σέβονται, να ψεύδονται, να κοιτούν μόνο το "εγώ" τους.
  Τολμάς λοιπόν να αγαπήσεις έναν άλλον άνθρωπο πέρα από τον εαυτό σου; Εξάλλου όπως λένε οι περισσότεροι στην εποχή μας "πάντα μπορεί κανείς να ερωτεύεται το δύσκολο είναι να αγαπάει"!
  Τολμάς να κάνεις όλα αυτά μαζί μου και να είσαι ευτυχισμένη , επειδή το θέλεις και όχι επειδή πρέπει; Επειδή θα με αφήνεις να σε κάνω ευτυχισμένη; Να ακούς το όνομα μου και να χαμογελάς στραβά καθώς σκέφτεσαι όλα όσα ζήσαμε, όσα ζούμε και όλα όσα ονειρευόμαστε να ζήσουμε; Τολμάς να γίνουμε ένα;
 
Τολμάς ή όχι;

Γράφει ο Ελευθεριάδης Πυθαγόρας Κωνσταντίνος!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου