Κυριακή, 11 Ιανουαρίου 2015

Αν μ’αγαπάς, γιατί;


 Είμαι πεσμένη στο πάτωμα και δε νιώθω τα χέρια μου. Πονάνε. Αισθάνομαι βαριά, χτυπημένη παντού, η αίσθηση είναι κάπως σαν την πτώση από τον τέταρτο όροφο μιας πολυκατοικίας. Γύρω μου παντού πεταμένα γυαλιά, σπασμένα πράγματα, το τραπέζι, οι καρέκλες αναποδογυρισμένες, το απόλυτο χάος. Κόποι μιας ζωής διαλυμένοι. Νιώθω πώς θέλω να κλάψω μα πάλι δεν ξέρω. Τα δάκρυα στέρεψαν, αρνούνται πεισματικά να εγκαταλείψουν τα μάτια μου.
Η ψυχή μου χαμένη, η καρδιά μου κομμάτια, o γυναικείος μου εγωισμός διαλυμένος. Πολλές φορές - όπως και τώρα άλλωστε- αναρωτήθηκα γιατί τα πράγματα έφτασαν σ" αυτό το σημείο. Κατηγόρησα τον εαυτό μου° ξανά και ξανά μπήκα στο φαύλο κύκλο των ενοχών και αισθάνθηκα λες κι εγώ προκαλούσα την οργή του και ξεσπούσε με βία τα όποια προβλήματα πάνω μου.
 Πώς εκείνη η αγάπη, o έρωτας των πρώτων μας στιγμών, το πάθος κατέληξε εδώ? Πώς το φιλί αντάλλαξε τον εαυτό του με το πρώτο χαστούκι, η αγκαλιά έγινε κλωτσιά, η αγάπη μίσος? Και τώρα κείτομαι στο πάτωμα χαμένη... Για πολλοστή φορά... Το βλέπω να επαναλαμβάνεται ξανά και ξανά και σαν θεατής βγαίνω από τον εαυτό μου και με βλέπω σαν να παρακολουθώ ένα θρίλερ δίχως τέλος. Ίδιες σκηνές, ίδια αγωνία, ίδια πίκρα. Στο τέλος το ίδιο απόλυτο κενό...
 Μα το φινάλε ποιο θα είναι τελικά? Αύριο θα βρεθώ με δυο σπασμένα πλευρά, τρία σπασμένα δόντια ή ίσως δε θα υπάρχω πια?
Κάτι σαλεύει μέσα στην ψυχή μου. O εαυτός μου μου δίνει σήμα να αντιδράσω. Πρέπει να σταματήσει αυτό! ΤΏΡΑ! ΑΜΕΣΩΣ! Σαν να ξυπνά ένα άλλο εγώ, πιο δυνατό... ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΗΚΩΘΩ ΚΑΙ ΝΑ ΦΥΓΩ ΠΡΙΝ ΓΥΡΙΣΕΙ ΑΥΤΟΣ... ΘΑ ΤΟ ΣΤΑΜΑΤΉΣΩ ΕΔΩ!!!
  Σηκώνομαι με κόπο, παίρνω την τσάντα και τα κλειδιά μου στο χέρι... Ανοίγω την πόρτα και βλέπω το φως... Η ζωή με περιμένει εκεί έξω. Κλείνω την πόρτα στην καταστροφή μου, στο χάος, στο θάνατο και ξεκινάω να ζω... Είμαι σίγουρη πως όλα θα γίνουν καλύτερα. Όλα θα φτιάξουν.

 Για αυτό σήμερα, όχι ΑΥΡΙΟ. ΑΥΡΙΟ ΘΑ ΕΊΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΠΟΛΥ ΑΡΓΑ.....

Η Νικολέτα Μπόγκα κατάφερε με ένα πολύ ιδιαίτερο άρθρο να κερδίσει την 4η θέση στον διαγωνισμό αρθρογραφίας που πραγματοποιήσαμε! 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου