Σάββατο, 23 Αυγούστου 2014

Συμβουλή σε μία μαθήτρια που περιμένει την ανακοίνωση των βάσεων!

 Δέσποινα 18,

 Είμαι 18 χρόνων έχω τελειώσει μόλις το λύκειο και περιμένω την ανακοίνωση των βάσεων, βέβαια το σίγουρο είναι πως θα περάσω στην Πάτρα και όχι στην Λάρισα απ' όπου κατάγομαι. Φοβάμαι την αρχή, τις φιλίες και μία σχέση που έχω χτίσει εδώ και ένα χρόνο στην πόλη μου. Πώς να το αντιμετωπίσω όλο αυτό;

Πυθαγόρειο Θεώρημα :
 Όλοι περάσαμε από αυτή τη διαδικασία και το σημαντικό είναι να έχεις διάθεση για το καινούργιο ξεκίνημα σου. Είναι λάθος να πηγαινοέρχεσαι συνέχεια στην πόλη σου γιατί έτσι και δεν θα συνηθίσεις την πόλη σου και δεν θα βρεις εύκολα παρέες. Προφανώς για να αγχώνεσαι για τη σχέση σου το αγόρι σου θα μένει σε άλλη πόλη. Αν πραγματικά αξίζει η σχέση και υπάρχει διάθεση για προσπάθεια και θυσίες τότε αξίζει να κρατήσεις αυτή τη σχέση. Αν όχι τότε καλό θα είναι να τη σταματήσεις πριν φθαρεί εντελώς. Δεν είναι ακατόρθωτο.
  Όσον αφορά το θέμα των παρεών θα δεις πως θα αλλάξεις πολλές μέχρι να καταλήξεις. Το καλό είναι ότι υπάρχουν επιλογές. Η παρέα σου στην Λάρισα θα κρατήσει, ακόμη κι αν είστε μακριά, μόνο αν έχει σταθερά θεμέλια. Η φοιτητική ζωή είναι η καλύτερη δοκιμασία για όλες τις ανθρώπινες σχέσεις αλλά και για εσένα. Θα έρθεις αντιμέτωπη με τα όρια σου και με την ωριμότητα που σε καλεί να την δεις πολύ πιο γρήγορα από άλλους φοιτητές που πέρασαν στις πόλεις τους.
 Συμπέρασμα: Διάθεση, προσπάθεια και αναμονή για να καταλάβεις ποιοι ήταν μαζί σου επειδή κάθονταν στο διπλανό θρανίο με εσένα και ποιοι σε θέλουν πραγματικά στη ζωή τους ακόμη κι αν ο προορισμός σου δεν ήταν η Πάτρα αλλά το εξωτερικό. Καλή αρχή!

Μία ακόμη συμβουλή από ένα άλλο μέλος του Πυθαγορείου Θεωρήματος :

"Η προσωπική μου συμβουλή είναι να μη φοβάσαι την αρχή της φοιτητικής ζωής σου αλλά να την καλωσορίσεις με όλα τα καλά της, τα θετικά και τα αρνητικά της. Δες το σαν ευκαιρία να δεις ποιοι είναι οι αληθινοί άνθρωποι που θα παραμείνουν στη ζωή σου, παρά την απουσία σου από την πόλη σου. Όσον αφορά στο θέμα της σχέσης, τη σωστή απάντηση θα σου τη δώσει ο χρόνος, που ξεσκεπάζει χαρακτήρες και επιθυμίες. Εγώ ξεκίνησα τη δική μου σχέση μόλις πριν ανοίξω τα φτερά μου για το Πανεπιστήμιο σε μια άλλη πόλη και ακόμη είμαστε μαζί, 5 χρόνια πια, λογοδοσμένοι. Βέβαια, μέτρησε ότι είναι από τον τόπο μου ο άνθρωπός μου, για αυτό και δεν μπορώ να κινδυνολογήσω σε περίπτωση που τα δυο άτομα μένουν σε διαφορετικά μέρη εξ αρχής.Πάντως, η εμπειρία μου έδειξε ότι η γεωγραφική απόσταση δεν μπορεί να αποτελέσει τροχοπέδη στα αισθήματα, όταν τα συνοδεύει η χημεία η υπομονή και η αμφιμονοσήμαντη ειλικρίνεια. Εύχομαι στο ξεκίνημά σου καλή αρχή, καλά αποτελέσματα και να μην εγκαταλείψεις τους στόχους και τα όνειρα που έχεις βάλει."

Το μοναδικό έγκυρο στοιχείο της κοπέλας, που μας έστειλε e-mail για συμβουλή , είναι η ηλικία της. Κρατάμε την ανωνυμία των αναγνωστών μας. Περιμένουμε και τις δικές σας απορίες-προβληματισμούς στο e-mail pithagoras_1993@windowslive.com ή στη σελίδα μας "Πυθαγόρειο Θεώρημα" στο facebook. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου