Τετάρτη, 16 Ιουλίου 2014

Συμβουλή σε μία άνεργη νηπιαγωγό...


Μαρία 24,

  Πυθαγόρειο Θεώρημα, είμαι 24 χρόνων και είμαι νηπιαγωγός. Βέβαια δεν έχω καταφέρει να βρω δουλειά στην περιοχή που μένω ( Θεσσαλονίκη) και σκέφτομαι να φύγω στο εξωτερικό για να βρω μία δουλειά, συγκεκριμένα στη Γερμανία. Οι γονείς μου όμως δεν έχουν την οικονομική δυνατότητα να με βοηθήσουν και φυσικά κι εγώ η ίδια δεν μπορώ να βρω τόσα χρήματα. Είναι όμως το όνειρο μου, τι να κάνω;


Πυθαγόρειο Θεώρημα,

Στη θέση σου θα εξαντλούσα όλες τις πιθανότητες για δουλειά. Θα άφηνα βιογραφικά στα νηπιαγωγεία και στους παιδικούς σταθμούς της Θεσσαλονίκης, αλλά όλης της Θεσσαλονίκης. Μην επιλέξεις τις πιο κοντινές περιοχές για να είσαι πιο ξεκούραστη. Σκέψου ότι όσα περισσότερα βιογραφικά αφήσεις τόσες περισσότερες είναι και οι πιθανότητες για να βρεις δουλειά. Μπορείς να ψάξεις και για τα προγράμματα με το ΕΣΠΑ, ακούγεται γενικά ότι θα γίνουν πολλές προσλήψεις το 2016. Το εξωτερικό δεν είναι παιχνίδι και αν δεν έχεις συγγενείς για να σε φιλοξενήσουν, στην αρχή, μέχρι να μπεις στη σειρά σου ή χρήματα ή μία έτοιμη δουλειά, τότε δεν μπορείς να το ρισκάρεις. Μέχρι να διοριστείς και να αποφασίσεις τι θα κάνεις μπορείς να προσέχεις παιδάκια στο σπίτι για να μαζέψεις κάποια χρήματα αλλά και για να κερδίσεις χρόνο με την αναζήτηση σου για δουλειά , εντός και εκτός Ελλάδος. Είσαι μόνο 24 , πόσο σίγουρη είσαι ότι έχεις εξαντλήσει όλες τις πιθανότητες για να βρεις μία δουλειά;

Περιμένουμε και τις δικές σας απορίες - προβληματισμούς για να σας απαντήσουμε. Τα ονόματα δεν είναι τα αληθινά παρά μόνο η ηλικία. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου